Info Palma
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Info Palma

Sa nostra Ciutat, Foro dedicado a la ciudad de la Palma.
 
ÍndiceÍndice  GaleríaGalería  Últimas imágenesÚltimas imágenes  BuscarBuscar  RegistrarseRegistrarse  Conectarse  

 

 La Real , Bio granja

Ir abajo 
AutorMensaje
Admin
Admin



Mensajes : 24
Fecha de inscripción : 06/11/2009

La Real , Bio granja Empty
MensajeTema: La Real , Bio granja   La Real , Bio granja EmptyJue Nov 12, 2009 2:06 pm

Va arribar a les meves mans un flyer de propaganda de la bio granja La real, me va sorprendre el tema del lloguer d'horts i vaig demanar informació:
Bé,un poc per damunt es això. a part de sa tenda d'articles d'alimentació ecològica i cosmètica natural, han parcel·lat uns horts per que qui vulgui, tengui un tros de terra, ells t'en fan el manteniment t'avisen per la sembre etc..,després ja cadascú va quan vol per veure com creixen, fer net si vols i recollir els productes.ells tenen estudiat els tipus de cultius més productius i com s'han de disposar per que tenguis un poc de tot, pastanagues , tomàtigues ,lletugues,bledes etc...tot molt enfocat als nins per que hi participin,recullin i es mengin el que ells mateixos han plantat i cuidat

Si tens curiositat o interès el millor es anar-hi i que ho vegis in situ i que t'ho expliquin.Pareix que tenen pàgina al facebook , ells estan just en el Monestir del Secar de la real, el telèfon és el 971 254195.Pel tema de preus encara ho estaben mirant pero pareix que rondarien entre 80 i 60 mensuals, no estic segur, depen de la quantitat de mini horts que agafis.

Molt xulo! rabbit
Volver arriba Ir abajo
https://infopalma.activo.mx
Admin
Admin



Mensajes : 24
Fecha de inscripción : 06/11/2009

La Real , Bio granja Empty
MensajeTema: Reunió   La Real , Bio granja EmptyJue Nov 26, 2009 1:38 pm

Pareix que sa reunió per informar es farà el dia 27 de novembre a les 20:00 per tractar temes de preus definitius i una presentació.
Volver arriba Ir abajo
https://infopalma.activo.mx
 
La Real , Bio granja
Volver arriba 
Página 1 de 1.

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
Info Palma :: Sa Comuna :: General-
Cambiar a: